25 Mac 2018

TMJ TELAH MELETAK JAWATAN SEBAGAI PRESIDEN FAM

GELANG PATAH, 25 Mac - Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim, telah meletak jawatan sebagai Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) hari ini.Pemilik kelab Johor Darul Ta'zim (JDT) yang berusia 34 tahun mengumumkan peletakan jawatannya pada sidang media selepas kongres tahunan Persekutuan Bola Sepak Perkongsian Liabiliti Terbatas (FMLLP) di Country Garden Forest City Phoenix Hotel di sini.

"Saya berterima kasih kepada semua yang percaya kepada saya, para penaja dan semua pasukan yang bersaing. Ini adalah surat peletakan jawatan saya sebagai presiden FAM, "kata Tunku Ismail.Berikutan pengumuman terbaru, putera mahkota Johor telah memimpin badan bola sepak kebangsaan selama setahun selepas dia dilantik pada 25 Mac tahun lepas.

Pada 15 Mac, Tunku Ismail mengejutkan masyarakat bola sepak tempatan apabila dia mengumumkan pada halaman Facebook Selatan Harimau Johor bahawa dia harus meletak jawatan sebagai presiden selepas menerima kritikan di media sosial apabila Malaysia menjunam ke tahap rendah 178 di ranking Fifa.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan