09 Mac 2016

SENARAI SKUAD TERKINI PASUKAN ARGENTINA MAC 2016



Pasukan rangking kedua dunia Argentina telah menyenarai skuad terkini mac 2016 untuk perlawanan kelayakan Piala Dunia 2018 yang mana akan menentang Chile pada 24 Mac dan Bolivia pada 28 Mac nanti .Dalam senarai terbaru itu bintang sensasinya yang juga pemain terbaik dunia Lionel Messi juga disenarai tetapi tidak untuk Carlos Tevez manakala nama baru untuk panggilan itu ialah Geronimo Rulli (Real Sociedad). Javier Pinola (Rosario Central).Mengikut peminat bola sepak ini adalah skuad terkuat dan terbaik mengikut prestasi masing masing semasa mewakili kelab di pelbagai liga ternama..
SQUAD IN FULL:
GOALKEEPERS: Sergio Romero (Manchester United), Nahuel Guzman (Tigres UANL), Geronimo Rulli (Real Sociedad).
DEFENDERS: Pablo Zabaleta (Manchester City), Facundo Roncaglia (Fiorentina), Gabriel Mercado (River Plate), Nicolas Otamendi (Manchester City), Mateo Musacchio (Villarreal), Ramiro Funes Mori (Everton), Marcos Rojo (Manchester United), Leonel Vangioni (River Plate), Javier Pinola (Rosario Central), Martin Demichelis (Manchester City).
MIDFIELDERS: Javier Mascherano (Barcelona), Matias Kranevitter, Augusto Fernandez (Atletico Madrid), Enzo Perez (Valencia), Lucas Biglia (Lazio), Javier Pastore (Paris Saint-Germain), Ever Banega (Sevilla), Angel Di Maria (Paris Saint-Germain), Erik Lamela (Tottenham), Nicolas Gaitan (Benfica).

FORWARDS: Ezequiel Lavezzi (Hebei China Fortune), Lionel Messi (Barcelona), Sergio Aguero (Manchester City), Gonzalo Higuain (Napoli), Paulo Dybala (Juventus),  Angel Correa (Ateltico Madrid).





Tiada ulasan:

Catat Ulasan